ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟
سرخط خبرها

روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال

  • کد خبر: ۲۲۲۸۸۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
درحالی که نصرالله خواجه گیری اعلام کرده رابطه خوبی با نکونام دارد، اما شنیده‌ها حکایت از تیرگی روابط دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نصرالله خواجه گیری هفته‌ها است به عنوان سرپرست تیم استقلال در نشست‌های هماهنگی قبل از بازی حاضر می‌شود و در بازی‌های استقلال نیز دائما روی نیمکت حضور دارد.

این فرد ناآشنا برای هواداران باشگاه استقلال درحالی به این سمت بزرگ رسیده که هیچ سابقه‌ای در باشگاه استقلال ندارد. حال حتی اگر سوابق او در باشگاه استقلال را نیز نادیده بگیریم، این شخص روابط چندان مطلوبی هم با نکونام ندارد و گفته می‌شود سرمربی استقلال راضی به حضور او در جایگاه سرپرستی استقلال نبود.

عمده دلیلی که میان نکونام و خواجه گیری شکاف ایجاد کرده این است که سرپرست کنونی استقلال منصوب علی خطیر است و جواد نکونام از ابتدای فصل دوست داشت افرادی به عنوان سرپرست در این جایگاه قرار بگیرند که اولا استقلالی باشند و در ثانی رابطه خوبی با او داشته باشند.

خواجه گیری اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده رابطه مطلوبی با سرمربی استقلال دارد، اما این اظهارات او چندان با واقعیت همخوانی ندارد و درباره تیرگی روابط سرمربی استقلال با آقای سرپرست بار‌ها در محافل فوتبالی صحبت به میان آمده است.

البته بعید است با توجه به زمان اندکی که که تا پایان لیگ برتر باقی مانده تغییری در پست سپرستی استقلال ایجاد شود، اما اگر نکونام به عنوان سرمربی فصل بعد هم در استقلال باشد قطعا خواجه گیری دیگر سرپرست این تیم نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->